Manažer, který by se nedostal do styku s ekonomickými otázkami dnes snad ani neexistuje. Skoro na všech úrovních managementu je potřeba pracovat s čísly a plány z hlediska ekonomiky. Proto toto téma Manažerská ekonomika v digitálním prostředí nemůže chybět ani v našem studiu MBA. A opět platí obdobně, jako pro naše ostatní semináře – a to, že je dobré si v každé oblasti položit otázku, zda neexistují v digitálním prostředí prostředky/nástroje, které by mi mohli práci usnadnit nebo zefektivnit.

Obsah semináře

  • Základní principy účetnictví, který by měl každý manažer znát
  • Aktiva, pasiva, náklady, výnosy
  • Finanční a nákladové účetnictví
  • Principy manažerského účetnictví
  • Rozvaha a výsledovka – jak v nich číst?
  • CF výkazech
  • Úroky, půjčky a náklady peněz
  • Controlling
  • Rozpočet

Cíle semináře

Předmět by měl jeho účastníkům pomoci v orientaci v ekonomických záležitostech a pochopení jejich dějů. Zároveň ba se měli orientovat v ekonomických principech a pochopit základy finančního účetnictví, manažerského účetnictví, základů kontrolingu a kalkulace, finanční analýzy a jejím užití v praxi. Měli by se také orientovat v základních finančních konceptech, návratnosti investic, kapitálovém rozpočtu a rekapitulaci finančních pojmů.

Přednášející semináře – Manažerská ekonomika v digitálním prostředí

Ing. Jana JÁČOVÁ

  • Ředitelka a zakladatelka největší účetní firmy v České republice, UOL Účetnictví.
  • Se svým týmem poskytuje komplexní účetní a daňový servis tisícům firmám v Česku i na Slovensku. Do pěti let chce vybudovat miliardovou společnost.

Naše články o semináři Manažerská ekonomika v digitálním prostředí

Máte dotaz k semináři Manažerská ekonomika v digitálním prostředí nebo ke studiu MBA?


    Použijeme vaše osobní údaje pro vyřešení vašeho dotazu dle našich zásad ochrany osobních údajů. Tato stránka je ochráněna reCAPTCHA od Google Privacy Policy a podmínky použití.


    akademie digitálního managementu - studium MBA - přihláška