digitální marketing - podmolík - 2022

Digitální marketing v roce 2022

  1. Akademie DM
  2. Nezařazené
  3. Digitální marketing v roce 2022

Stejně jako minulý rok (Téma další přednášky bude Digitální marketing 2021) budeme ten letošní rok 2022 začínat přednáškou na téma digitálního marketingu ve firemní praxi. Již v sobotu 29.1. 2022 se spolu se studenty našeho studia MBA podíváme na to, co by měl manažer znát, vědět a jak by se měl orientovat v tématech, která jsou spojená s digitálním marketingem.

Digitální marketing ve firemní praxi

Základní informace si můžete přečíst v našem článku z minulých ročníků – Další seminář s VisionsLabs ve znamení Digitálního marketingu. Kdybychom měli studentům shrnout, o čem bude tento seminář, tak půjdeme od úplných základů – a to, co všechno znamená digitální marketing. Podíváme se jak na „standardizované“ části digitálního marketingu – vycházíme z mezinárodního standardu ECDL konkrétně modulu č. 17. Tak se podíváme i na aktuality a to přímo „horké“, které platí od 1.1. 2022, a tím myslím novelu zákona o elektronických komunikacích resp. Cookie. Nejsem právník, takže to bude pohled programátora a digitálního marketéra. Odborné právní dopady raději přenechám naší další lektorce Mgr. Petře Dolejšové, která vám podrobněji vysvětlí Právo v digitálním světe. V naší přednášce se podíváme na to, jaké to mělo důsledky na webové stránky a případně i na jejich „marketing“.

Jinak tedy v rámci „standardizovených“ témat zabrousíme na to, co je to SEO (optimalizace webových stránek pro výhledávače) a proč by nás mělo jako manažery zajímat. K čemu je dobré PPC (placená reklama), jaké sociální sítě můžeme používat pro prezenraci firmy. Také se podíváme na to, jestli je e-mail marketing mrtvý, nebo stále ještě žije. Ke konci přednášky se podíváme i na několik slide týkající se analytiky a jaké by měl chtít manažer přehledy a informace, aby se mohl „správně“ rozhodovat. A celé to zahrneme do kontextu STDC frameworku (See – Think – Do – Care) – tzn. jak se dívat na digitální marketing jako celek.

 STDC framework - digitální marketing
STDC framework – zdroj: wikipedia.org

Na co se můžete těšit?

Protože naše semináře jsou pokud možno praktické, tak i letos dáme možnost studentům našeho studia MBA, aby nám předem poslali informaci, u jakého webu chtějí provést analýzu a před samotným seminářem jim pak bude vypracována krátká analýza cca 2 x A4 z pohledu digitálního marketingu (v rámci možností, co je veřejně dostupné) tak, abychom se mohli případně bavit i o konkrétních věcech. Je to aktivita, kterou studenti vždy pozitivně kvitují – protože se jedná o příjemný bonus navíc. Je to samozřejmě aktivita plně dobrovolná, takže pokud někdo nemá webové stránky, které by mohl nějak ovlivnit, nic se neděje.

Tato přednáška/seminář proběhne opět on-line pomocí platformy Zoom a budu jí mít já – Ing. Leopold Podmolík z Visionslabs.

Nezařazené

Archivy

Personalistika v digitální době v návaznosti na Průmysl 4.0 – 2021

Další podobné články

Nebyly nalezeny žádné výsledky.
Menu