fbpx

Skoro všichni jsme byli zasaženi „vlnou“ GDPR v roce 2018 a proto jsme se rozhodli zařadit do našeho studia MBA  přednášku Právo a digitální svět, s cílem trochu „rozšířit“ pohled manažerů na problematiku práva v digitálním světě.

Obsah semináře

  1. Autorská práva v digitálním světě
    • co jsou to autorská díla a jak na licence
    • vývoj webu a na co si dát pozor
    • obsah vašeho webu – jak na cizí tvorbu, embedovaný obsah nebo práci s fotobankami
    • sdílení a práce na sociálních sítích
  2. Právní limity e-commerce světa
    • reklama a její meze
    • poškozování jména značky a jak se (ne)bránit
    • ochrana spotřebitelů a její zákonná pravidla
  3. Budování značky
    • jak nastavit korporátní identitu, aby byla vaše značka chráněná
    • ochranné známky a kdy je (ne)potřebujete
    • právní bitvy o PPCčka
    • doménové spory
  1. Data v podnikání
    • co jsou a co nejsou osobní údaje
    • kde je hledat v jednotlivých oblastech vaší firmy
    • nejčastější chyby a omyly ze světa GDPR
    • jak na kontrolu ze strany státu
    • modelové situace zpracování dat pro
      • obsahový marketing
      • sociální sítě
      • akce a jejich dokumentace
      • cílení reklamy
      • UX
      • magnety
      • kontaktní formuláře
      • cookies
      • navolávání
      • e-mailing
      • vedení CRM
      • soutěže
    • úniky osobních údajů – co všechno tam patří a co dělat, když k němu dojde

Přednášející semináře – Právo a digitální svět

Mgr. Petra DOLEJŠOVÁ

Petra Dolejšová je advokátka, která se specializuje na právo v oblasti e-commerce, marketingu a ochranu osobních údajů. Často a ráda předává své know how na školeních, ze kterých vynechává paragrafy, na jejich místo sází příklady z praxe, lehkost a vtip. Hledá cesty, kudy jít, ne důvody, proč se zastavit.

Naše články obecně s tématem práva

Máte dotaz k semináři Právo a digitální svět nebo ke studiu MBA?

Studium MBA | Co je to MBA
Menu