Potřebuje manažer znalosti a dovednosti personalisty? Odpověď je jasná – ANO! Většina manažerů si dnes vybírá se spolupracovníky buď sama nebo ve spolupráci s HR. Práce v týmu, komunikace, orgranizace práce atd. vyžaduje dnes i znalosti a dovednosti personální práce. Mění se lidé, mení se jejich požadavky, v rámci firmy/oddělení spolupracuje více generací, …

Student se seznámí a bude se orientovat v pojmech a problematice související s personalistikou a personální prací manažera.

Obsah semináře

  • Proč se potřebuje manažer orientovat v personalistice?
  • Jak funguje/měla by fungovat mezigenerační spolupráce
  • Úvod a orientace v personalistice a základních pojmech
  • Jak vytvořit efektivní náborovou strategii
  • Výběr a nábor vhodného kandidáta
  • Jak vést efektivně výběrové řízení
  • Adaptace a rozvoj podřízených
  • Hodnocení výkonnosti podřízených
  • Odměňování a benefity
  • Řešení konfliktů a udržení zaměstnanců

Přednášející semináře – Personalistika pro manažery

Ing. Lenka PODMOLÍKOVÁ, MBA

  • Krajská ředitelka firmy Počítačová služba s.r.o.
  • Absolventka FE VUT v Brně
  • Absolventka DSP na Univerzitě Palackého v Olomouci
  • 26 let praxe v oblasti personalistiky
  • 10 let autorizovaná osoba, lektorka a garant profesního kurzu Personalita/personalistka dle NSK
Lenka Podmolíková - Akademie DM - studium MBA

Naše články o semináři Personalistika v digitální době v návaznosti na Průmysl 4.0

Máte dotaz k semináři Personalistika pro manažery nebo ke studiu MBA?


    Použijeme vaše osobní údaje pro vyřešení vašeho dotazu dle našich zásad ochrany osobních údajů. Tato stránka je ochráněna reCAPTCHA od Google Privacy Policy a podmínky použití.


    akademie digitálního managementu - studium MBA - přihláška