Site icon Akademie digitálního managementu

Prodloužený příjem přihlášek studia MBA

Prodloužený příjem přihlášek studia MBA

Vzhledem k současnému zaneprázdnění všech manažerů a jejich naprosté vytíženosti, jsme se rozhodli prodloužit příjem přihlášek na studium MBA do konce roku 2019. Současná hektická předvánoční doba nenahrává zájmu o zahájení tohoto studia. Věříme, že tímto nabízíme možnost pro manažery, hledající změnu či novou životní výzvu, aby se do studia zapojili od nového roku 2020. Také i z tohoto důvodu je nový termín zahájení III. ročníku studia MBA v Olomouci je stanoven na sobotu 21. března 2020.

Vnímáme narůstající počet manažerů, kteří chtějí změnit místo, práci či hledají novou životní výzvu. Rádi všem těm, kteří si právě v rámci třeba Novoročního předsevzetí naplánují výzvu – nově zahájit své studium MBA. Počítáme s tím, že řada manažerů si právě dá předsevzetí „Získat titul MBA„.

Moderní zaměření našeho studia MBA

Naše studium MBA je tématicky zaměřeno na manažerské zvládání nových digitálních výzev z pohledu řízení a uplatnění v praxí nových výzev digitální doby.

Nedílnou součástí studia jsou témata jako digitální marketing, 3D technologie, projektové řízení v digitální době, moderní prezentace, řízení lidí v digitální době,… bližší informace o obsahu studia najdete ZDE.

Proč studovat MBA na Akademii digitálního managementu?

Přihlášku ke studiu MBA

Pokud se chcete přihlásit, tak můžete na teto stránce ZDE, pokud však se chcete na něco kolem studia MBA zeptat, tak můžete využít náš kontaktní formulář nebo napsat na e-mail lpodmolik@akademie-dm.cz.

Prodloužený příjem přihlášek studia MBA

Všem rodinným příslušníkům nabízíme možnost zakoupení netradičního Vánočního dárku pro Vašeho manažera. Určitě se bude jednat o životní dárek, který nebude nikdy zapomenut. Současně se studiem MBA máte možnost zdarma absolvovat dvě profesní zkoušky pro získání kvalifikace v některých profesích s manažerskými dovednostmi. Bližší informace ZDE.

Studium MBA jako dárek pod stromeček!

Exit mobile version