Již tuto sobotu 23.3.2019 se uskuteční další seminář našeho studia MBA v Olomouci – tentokrát na téma Digitální marketing ve firemní praxi. Opět to bude jak o trochu teorii, tak také o praktických ukázkách či případových studiích, jak je v našem studiu MBA zvykem. Navíc ti studenti MBA, kteří o to požádali, dostanou jako bonus vypracovanou analýzu svých webových stránek z pohledu digitálního marketingu.
VisionsLabs – digitální studio
Pojďme si nejprve představit VisionsLabs. Jak už jsme několikrát zmiňovali, tak Akademie digitálního managementu využívá zkušeností a služeb svého zřizovatele a to společnosti Počítačová služba s.r.o.. V současné době společnost Počítačová služba s.r.o. funguje pod dvěma obchodními značkami a to pro oblast vzdělávání CENTRUM-VZDĚLÁVÁNÍ.CZ a pro oblast IT pod značkou VisionsLabs. Takže se nejedná o zcela nového partnera, ale spíše samostatné část firmy, která zajišťuje Akademii DM veškerý servis v oblasti digitálního marketingu a webových stránek.
VisionsLabs realizuje pro své zákazníky služby v oblasti tvorby webových stránek, tvorby webových aplikací (jako například menší informační systémy), tvorby mobilních aplikací (převážně pro Android) a realizaci digitálního marketingu. Právě díky tomu, že se nezaměřuje pouze na jednu činnost, jako například pouze na tvorbu webových stránek, tak může využit synergie a svým zákazníkům nabídnout komplexní služby a především vytvářet smysluplné, navzájem propojené a související produkty.
Čerstvou informací je, že po vývoji několika interní mobilních aplikací, se VisionsLabs rozhodla jít „s kůží na trh“ a vydala veřejně mobilní aplikaci pro Android s názvem Moje hodinovka. Tato aplikace získala za pouhý měsíc více jak 1 000 stažení v Google Play. O této mobilní aplikaci byly napsány také recenze na portálech SvětAndroida a iDnes (TechNet).
Něco málo o přednášejícím
Sobotní seminář bude vést CTO VisionsLabs Ing. Leopold Podmolík, MBA (mladší), který sice vystudoval FIT VUT v Brně, takže by se dalo říci, že se jedná o „ajtáka„, ale tím, že již více jak 7 let školí různé kurzy v rámci mateřské společnosti CENTRUM-VZDĚLÁVÁNÍ.CZ, tak se snaží mluvit jazykem „srozumitelným“. Kromě toho, že má na starosti VisionsLabs (kancelář v Brně), tak se osobně tématem digitálního marketingu, tvorby webových stránek zabývá více jak 6 let. Vytvořil pro CENTRUM-VZDĚLÁVÁNÍ.CZ informační systém, který pomáhá jak s řízením společnosti, tak v aplikaci digitálního marketingu.
Co se dozvíte na přednášce
Konečně se dostáváme k tomu, co bude předmětem sobotní přednášky. Jak už bylo naznačeno v úvodu tohoto článku, bude seminář rozdělen do dvou velkých částí a to na teoretickou část a na pratickou část – případové studie. Samozřejmě, že v teoretické části budou také praktické ukázky či data z praxe, ale druhá část bude vyloženě zaměřená na připravené případové studie, kde se nebude pouze ukazovat co fungovalo, ale i to co se nepovedlo.
V teoretické části bude ještě krátký blok věnován tématu, které bude navazovat na předcházející seminář JUDr. Kostohryze a to tématem GDPR resp. GDPR v digitálním marketingu.
Závěr semináři je věnován přehledu mobilních aplikací, které můžeme používat v digitálním marketingu. Protože manažer by měl mít vždy přehled po ruce – dnes již nefunguje, aby nějaké přehledy či data zjišťoval někdo jiný (např. asistent/ka). Protože by se mohlo stát, že než se přehled či data zpracují a předají, pak již nebudou aktuální.
Jak je vidět z obsahu – sobotní seminář bude opět nabitý informacemi. Pokud byste měli k danému tématu nějaké speciální dotazy, můžete je ještě před seminářem poslat mailem na podmolik@visionslabs.io.
Doufáme, že jsme Vás navnadili na atraktivní téma a budeme se na Vás v sobotu těšit 🙂 .